UPOZORNĚNÍ! Vážení zákazníci, v předvánočním období může docházet ke zpoždění při doručování zásilek, které nemáme možnost ovlivnit. Objednávejte proto prosím alespoň s dvoutýdenním předstihem, nebo upřednostněte osobní odběr na provozovně. Děkujeme za pochopení.

Poštovné a doprava

1) Osobní odběr  na adrese provozovny (Praha Prosek nebo praha podolí) - ZDARMA

2) Přepravní služba PPL

 Lyže, snb, koloběžky, lyž. hole:
Platba převodem: Platba dobírkou:
Objednávka do 9.999,- Kč 150,- Kč 190,- Kč
Objednávka nad 10.000,- Kč ZDARMA ZDARMA
     
 Ostatní zboží:
Platba převodem: Platba dobírkou:
Objednávka do 9.999,- Kč ZDARMA 40,- Kč
Objednávka nad 10.000,- Kč ZDARMA ZDARMA

 

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Možnost volby VEČERNÍHO DORUČENÍ od 17 až do 21 hodin ve vybraných lokalitách. Seznam lokalit naleznete zde.
  • Doběrečné lze uhradit v hotovosti nebo platební kartou. Terminálem pro platbu kartou je vybaven každý řidič PPL.
  • Den před doručením zásilky Vás PPL vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení nebo večerní doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu PPL www.pplbalik.cz.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13:00-15:00).V případě nezastižení Vás bude PPL informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručí zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat PPL.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webových stránkách www.ppl.cz, prostřednictvím mobilního webu http://m.ppl.cz nebo prostřednictvím mobilních aplikací PPL CZ pro iPhone nebo Andriod (ke stažení na webu PPL).
  • Na stránkách www.ppl.cz lze využít harmonogram doručování s nejpravděpodobnějším časem doručení Vaší zásilky, dle PSČ doručení.
 

Upozornění:

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení
 
Upozornění:
Lyžařské boty a helmy bohužel NEZASÍLÁME, je možný pouze osobní odběr v jedné z našich provozoven. Ze zkušeností víme, že boty i helmy je nutné si pečlivě vyzkoušet. Důvěřujte našim zkušeným prodavačům, kteří vám se správným výběrem budou nápomocni. Děkujeme za pochopení.

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.