Výprodej testovacích lyží Lusti 2021 - 22 zahájen!

Poštovné a doprava

1) Osobní odběr na adrese provozovny (Praha Prosek nebo Praha Podolí) - ZDARMA

2) Přepravní služba FOFR / DPD

 Lyže, snb, koloběžky, lyž. hole:
Platba převodem: Platba dobírkou:
Objednávka do 9.999,- Kč 200,- Kč 250,- Kč
Objednávka nad 10.000,- Kč ZDARMA ZDARMA
     
 Ostatní zboží:
Platba převodem: Platba dobírkou:
Objednávka do 9.999,- Kč ZDARMA 50,- Kč
Objednávka nad 10.000,- Kč ZDARMA ZDARMA

 

  • Zásilka Vám bude standardně doručována v rozmezí od 8 do 18 hodin do 24 hodin od expedice.
  • Doběrečné lze uhradit pouze v hotovosti.
  • Den před doručením zásilky Vás dopravce vždy informuje prostřednictvím emailu.
  • Datum, adresu doručení můžete změnit dle Vašich potřeb prostřednictvím webu či aplikace dopravce.
  • V případě změny doručovacích parametrů je nejzazší termín pro doručení zásilky 7 dní od prvního pokusu o doručení.
  • V den doručení bude na vámi uvedené telefonní číslo prostřednictvím SMS zaslána informace s orientačním časem doručení v rozmezí dvou hodin (např. 13:00-15:00).V případě nezastižení Vás bude dopravce informovat prostřednictvím emailu nebo SMS a zásilku Vám automaticky doručí zdarma následující pracovní den.
  • Jestliže doručení není úspěšné ani v případě druhého pokusu, bude Vaše zásilka uložena na příslušném depu po dobu 7 dní. Pro sjednání třetího doručovacího pokusu je nutno kontaktovat dopravce.
  • Cestu Vaší zásilky můžete sledovat:
    • DPD - na webových stránkách www.dpd.cz a prostřednictvím mobilní aplikace DPD Kurýr. Při případné reklamaci se prosím řiďte návodem zde: https://public.dpd.cz/ocm/.
 

Upozornění:

  • Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu
  • Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad
  • Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči
  • Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní
  • Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení
 
Upozornění:
Lyžařské boty a helmy bohužel NEZASÍLÁME, je možný pouze osobní odběr v jedné z našich provozoven. Ze zkušeností víme, že boty i helmy je nutné si pečlivě vyzkoušet. Důvěřujte našim zkušeným prodavačům, kteří vám se správným výběrem budou nápomocni. Děkujeme za pochopení.